Tri minuta prije spavanja: lake vježbe koje će vaše noge učiniti vitkijim


Kao što često kažu treneri fitnesa – najvažnije je biti redovan u treniranju! Budimo iskreni prema sebi: nije baš zabavno vježbati, a pogotovo ne svakodnevno. Lakše ćete se upustiti u bitku za vitku i željenu figuru kad znate da vam za to ne treba mnogo vremena.

Kratak kompleks vježbi koji je osmislila je Trejsi Anderson, poznati trener američkih zvijezda, omogućava vam da uklonite takozvane masne naslage na koljenima i butinama, koje imaju čak i vitke osobe.

Kratkim vježbama ćemo učvrstiti zadnji, prednji i unutrašnji dio butina.

Jedna od nesumnjivih prednosti ovog kompleksa vježbi jeste u tome što koristi osobama koje imaju problema sa oticanjem nogu i proširenim venama.

  1. 1 Kako da noge postanu vitke

    1. Mjesto za vežbu – krevet.
    2. Vrijeme vežbanja – 3 minuta.
    3. Vrijeme za vježbanje –ujutro, nakon buđenja ili pred spavanje.
    4. Učestalost – svakodnevno.

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in

Hey! Hvala što ste podijelili ovaj članak sa prijateljima!

Ne propustite najnovije i najpopularnije novosti.
Kliknite na LIKE i pratite nas na Facebooku.